Bu Blogda Ara

17 Eylül 2013 Salı

Neslihan Moda'dan Uygun Fiyatlara Size Özel Gelinlikler ve Abiyeler

Neslihan Moda'nın (www.neslihanmoda.com) sahibi, tatlı ve hoş kadın Neslihan Hanım(Yanık) ile tanışmamız, bundan sanırım iki yıl kadar önce, müşterisi olduğum zamana rastlıyor. Ne kadar isabetli bir şey yapmışım ve  Esat Caddesi'ndeki dükkanına (o zaman ki) müşteri olarak girmişim. Aramızda güzel bir iletişim olmuştu ve biz uzun uzun sohbet etmiştik. Daha sonra ikimiz de işlerimize daldık ve bir daha görüşemedik maalesef. Ta ki bundan 8 ay kadar önce Neslihan Hanım'ın telefonuna dek.

Telefonda; Tunalı Hilmi Caddesi'ne  (Tunalıhilmi Cd.108/9 Tel:0312-417 05 04) taşındığını, işlerini biraz daha geliştirerek modaevine dönüştürdüğünü, gelinlik, abiye ve kına gibi tasarım işler hazırladığını ve Modaevi'nin açılışına beklediğini belirtmişti. Ben yine maalesef, diyerek açılışta bulunamadığımı ifade edeyim. Sonunda geçen hafta Tunalı Hilmi Caddesi'nde gezerken birden gözüm tabeliya ilişti ve kendimi kapısında buldum. O da şaşırdı. Hatta önce tanıyamadı. sonra yine kaynaştık, uzun uzun sohbetler ettik yine. Veee, bu sıcak, çok becerikli, cesur hanımefendiyi sizlere takdim etmeye karar verdim.
Neslihan Modaevi'ni takdimimdir....Önce Neslihan Hanım...  Buyrun lütfen....


Şu güzel ve içten gülümsemeye bakın. Bence siz de onunla bi tanışın...Pişman olmayacaksınız. İlla bir işiniz olması gerekmez. Günümüzde böyle doğal, insanı kasmayan ve o "ben çok bilirim" edalarıyla A'yı B'yi ağzımıza tıkayan modaevi sahiplerine hiç benzemiyor emin olun...
Yaptığı gelinliklerden birkaçının fotoğraflarını çektim. Fotoğrafları çektiğim sırada güneşin açısı doğru bir konumda değildi, ama yine de bastım deklanşöre. İdare edin artık.
 
 



 
 


 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder