Bu Blogda Ara

3 Nisan 2013 Çarşamba

Tütüler

Bir tutu yapmak ne kadar zor olabilirdi ki? Yapmaya başlamadan önce tam da böyle düşünüyordum. Ne zaman 1,5 metre tutu malzemesi, biraz bel lastiği, biraz da evde olan kurdelayla işe koyuldum, o zaman anladım ne kadar yorucu bir iş olduğunu. İnsanda ne bel kalıyor, ne de sırt. Hoş, benim bel üstüne bir de hasarlı olunca bayağı yorucu oldu... Nasıl olduğunu sormuyorum bile.. Çünkü kötü birşey duymaya pek gücüm kalmadı bu şirin şeyleri yaparken :((

İlk eserim 2-6 yaş grubunun giyebileceği tütüden gelinlik. Haa bu arada benim çocuğum yok. Evli de değilim. Bunları 19 Nisan 2013 tarihinde başlayacak ve 10 gün boyunca sürecek olan Avrasya El Sanatları fuarındaki standım için yaptım.


Bunu yapınca diğerlerini yapmaktan kendimi alıkoyamadım.Renk renk. Boy boy. Pembeler, sarılar, beyazlar....Kendimi tutamıyorum.


 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder